تکنولوژی

تصویر لو رفته آیفون 16 پرو رنگ برنزی

به نظر می‌رسد دوران برنز برای آیفون‌ها آغاز شده است! شایعات درباره‌ی عرضه آیفون 16 پرو با رنگ جدید برنزی در حال تحقق است. طبق گزارش shafaghnews، سانی دیکسون، منتقد تکنولوژی مصرفی، تصویری از مدل‌های شبیه‌سازی‌شده آیفون 16 پرو را در شبکه اجتماعی X منتشر کرده است که رنگ‌های احتمالی این دستگاه را نشان می‌دهد. تیتانیوم طبیعی، تیتانیوم سفید، تیتانیوم مشکی، و گزینه جدید برنزی.

نسل فعلی آیفون 15 پرو هم چهار رنگ دارد، اما با توجه به این افشا، به نظر می‌رسد که رنگ آبی تیتانیوم جای خود را به رنگ برنزی خواهد داد. در تصویر منتشر شده، رنگ جدید یک قهوه‌ای ملایم با درخشش کم است و به‌وضوح با رنگ طلایی متفاوت است. در سری آیفون 15 پرو هم رنگ طلایی حذف شده بود، بنابراین به نظر می‌رسد که اپل همچنان از رنگ‌های براق و چشمگیر فاصله می‌گیرد. انتخاب رنگ برنزی برای آیفون 16 پرو همخوانی مناسبی با تم فلزی دستگاه خواهد داشت، چرا که بدنه این گوشی از تیتانیوم ساخته شده است که هم مقاوم و هم سبک است.

تصویر لو رفته آیفون 16

تصویر لو رفته آیفون 16 پرو

شایعات پیرامون آیفون 16 در حال افزایش است، چرا که رویداد معرفی محصولات اپل تنها چند هفته دیگر برگزار می‌شود. اپل هنوز تاریخ دقیق این رویداد را اعلام نکرده، اما طبق روال سال‌های گذشته، این رویداد معمولاً در نیمه یا اوایل سپتامبر برگزار می‌شود. تاکنون شایعه شده است که آیفون 16 پرو و آیفون 16 پرو مکس دارای نمایشگرهای بزرگ‌تر (به ترتیب 6.3 اینچ و 6.9 اینچ)، حاشیه‌های باریک‌تر، عمر باتری بیشتر، دوربین تله‌فوتو با لنز تترا-پریسم و قابلیت‌های Apple Intelligence با انتشار رسمی iOS 18 خواهند بود.

انتظار می‌رود در این رویداد سپتامبر، اعلام همکاری اپل با گوگل برای قابلیت‌های هوش مصنوعی Gemini نیز مطرح شود. اپل پیش‌تر با OpenAI برای اضافه کردن قابلیت‌های اختیاری ChatGPT به Apple Intelligence همکاری کرده بود. اما این غول تکنولوژی قصد دارد گزینه‌های بیشتری را برای کاربران خود ارائه دهد. “ما مشتاقیم تا در آینده با مدل‌های دیگر از جمله Google Gemini نیز یکپارچه‌سازی انجام دهیم”، کریگ فدریگی، معاون ارشد مهندسی نرم‌افزار اپل، در ماه ژوئن اعلام کرد.

منبع: https://shafaghnews.com/

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا