متفرقه

نوبت دهی اینترنتی مرکز تعویض پلاک اسفراین

برای پیداکردن آدرس تعویض پلاک اسفراین و دریافت نوبت با ما در شفق نیوز همراه باشید. تعویض پلاک خودرو، یکی از مراحل حیاتی در امور مرتبط با خودروهاست که می‌تواند برای هر فردی به چالش بیانجامد. امروزه با پیشرفت فناوری، فرآیند تعویض پلاک در اسفراین نیز به شیوه اینترنتی منتقل شده است.

به منظور تعویض پلاک خودرو خود در اسفراین، نخست باید به سایت نوبت‌دهی پلیس مراجعه کرده و نوبت خود را برای انجام این کار اخذ کنید. سایت nobat.epolice.ir، به عنوان سایت رسمی، این امکان را برای شما فراهم می‌آورد.

آدرس تعویض پلاک اسفراین

آدرس مرکز تعویض پلاک اسفراین: خراسان شمالی – اسفراین – میدان فرمانداری – جنب اداره بنیاد شهید

آدرس تعویض پلاک اسفراین

هزینه تعویض پلاک اسفراین چقدر است؟

در حال حاضر هزینه تعویض پلاک اسفراین در سال 1403 حدود 375 هزار تومان و هزینه تعویض پلاک موتور 50 هزار تومان می‌باشد.

شرایط و مدارک تعویض پلاک اسفراین

  • داشتن شناسنامه صادر شده از خراسان شمالی یا سند مالکیت و اجاره‌نامه معتبر برای خریدار (در صورت عدم احراز محل سکونت خریدار، ارائه مدارکی مانند دفترچه تامین اجتماعی، معرفی‌نامه کارگزینی، معرفی‌نامه آموزش و پرورش الزامی است)
  • حضور خریدار و فروشنده یا نماینده قانونی آنها به همراه خودرو
  • ارائه اصل شناسنامه و کد ملی خریدار و فروشنده
  • ارائه اصل سند مالکیت (برگ سبز) و کارت شناسایی وسیله نقلیه (کارت ماشین)
  • بیمه شخص ثالث و معاینه فنی
  • پرداخت عوارض و خلافی خودرو
  • در صورت مفقودی برگه سبز، درج یک نوبت آگهی در روزنامه‌های کثیرالنتشار مبنی بر مفقودی سند و سپری شدن 10 روز از تاریخ درج آگهی الزامی است.

قوانین دریافت نوبت

  1. در حال حاضر، هر متقاضی فقط می‌تواند یک نوبت در مراکز تعویض پلاک و دفاتر خدمات خودرویی رزرو کند.
  2. حداقل 30 دقیقه قبل از زمان رزرو شده، در مرکز تعویض پلاک حضور داشته باشید.
  3. با توجه به زمان‌بندی انجام شده جهت خدمت‌رسانی بهتر به سایر مراجعین، در صورت عدم مراجعه به مرکز تعویض پلاک در روز و ساعت مقرر، نوبت شما به‌صورت خودکار توسط سامانه باطل می‌شود.
  4. کلیه اطلاعات ثبت شده در سامانه، هنگام ورود به مرکز تعویض پلاک کنترل می‌گردد و فقط به دارنده کد ملی یا وکیل قانونی و وسیله نقلیه با شماره پلاک ثبت شده در نوبت، اجازه ورود داده می‌شود.
  5. برای متقاضیانی که نوبت رزرو کنند اما در زمان مقرر به مرکز تعویض پلاک مراجعه نکنند، محدودیت‌هایی در رزرو نوبت‌های آتی ایجاد خواهد شد.

دریافت نوبت اینترنتی

برای دریافت نوبت تعویض پلاک در اسفراین، مراحل ساده‌ای را باید طی کرد. ابتدا باید به سایت nobat.epolice.ir مراجعه کنید و با وارد کردن اطلاعات شخصی و خودروی خود، نوبت مورد نظر را انتخاب نمایید. پس از ثبت نوبت، پیامکی حاوی تأییدیه و جزئیات نوبت برای شما ارسال خواهد شد. لازم به ذکر است که حضور به موقع در مرکز تعویض پلاک در روز و ساعت مقرر بسیار مهم است، زیرا در صورت عدم حضور، نوبت شما به‌صورت خودکار لغو خواهد شد و ممکن است در آینده برای رزرو نوبت جدید با محدودیت‌هایی مواجه شوید.

دریافت نوبت

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا