امروز Thursday 20 June 2024

مک دونالد پس از اشتباهات، هوش مصنوعی را کنار می گذارد

مک‌دونالد پس از اشتباهات سفارش، آزمایش هوش مصنوعی را پایان داد.
کد خبر: 499
زمان انتشار: 19 ژوئن 2024 - 19:34 ب.ظ -
14 بازدید
هوش مصنوعی مک دونالد

به گزارش پایگاه خبری شفق نیوز، مک‌دونالد پس از اشتباهات سفارش، آزمایش هوش مصنوعی را پایان داد. پس از اینکه مشتریان اشتباهاتی را در سفارشات خود از جمله اضافه کردن بیکن به بستنی گزارش کردند، مک‌دونالد به آزمایش هوش مصنوعی خود پایان می‌دهد. سیستم سفارش هوش مصنوعی زنجیره ای فست فود که توسط IBM توسعه یافته است، از تشخیص صدا برای پردازش سفارش ها استفاده می کند و از سال 2021 در بیش از 100 مکان مک دونالد در ایالات متحده راه اندازی شده است.

با این حال، قابلیت اطمینان این فناوری در ماه‌های اخیر زیر سوال رفته است، زیرا اعضای عمومی ویدیوهایی از اختلاط سفارش‌ها را در رسانه‌های اجتماعی به اشتراک می‌گذارند. دستیار هوش مصنوعی علاوه بر پر کردن دسر با بیکن، ناگت مرغ به ارزش 210 دلار را به سفارش مشتری دیگر اضافه کرد.

مک دونالد در اقدامی که اولین بار توسط شفق نیوز گزارش شد، اکنون به صاحبان امتیاز دستور داده است که این فناوری را تا پایان جولای حذف کنند، زیرا تصمیم به تمدید قرارداد گرفته است. غول فست فود در بیانیه ای گفت، در حالی که تا به امروز موفقیت هایی حاصل شده است، ما احساس می کنیم فرصتی برای کشف راه حل های سفارش صوتی به طور گسترده تر وجود دارد.

همانطور که به جلو می‌رویم، کار ما با IBM به ما این اطمینان را داده است که راه‌حل سفارش صوتی برای رانندگی با اتومبیل بخشی از آینده رستوران‌های ما خواهد بود. ما فرصت فوق‌العاده‌ای را در پیشرفت فناوری رستوران خود می‌بینیم و به ارزیابی راه‌حل‌های بلندمدت و مقیاس‌پذیر ادامه خواهیم داد که به ما کمک می‌کند تا در پایان سال تصمیمی آگاهانه در مورد راه‌حل سفارش صوتی آینده بگیریم.

پس از یک بررسی، مک دونالد تصمیم گرفت به همکاری فعلی ما با IBM در AOT (دریافت سفارش خودکار) پایان دهد و این فناوری در تمام رستوران‌هایی که در حال حاضر آن را آزمایش می‌کنند تا 26 جولای 2024 خاموش خواهد شد. مک دونالد همچنین گفت که مطمئن است این فناوری همچنان بخشی از آینده این شرکت خواهد بود. این تصمیم در بحبوحه نگرانی‌ها درباره تأثیر بالقوه هوش مصنوعی بر مشاغل و محل کار گرفته شده است.

منبع: usatoday.com

نوشته شده توسط:

اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *