امروز Tuesday 18 June 2024
نیسان Z Heritage Edition

نیسان Z Heritage Edition مدل 2024 از 60 هزار دلار

بررسی خودرو نیسان Z Heritage Edition
کد خبر: 442
زمان انتشار: 17 ژوئن 2024 - 19:49 ب.ظ -
115 بازدید
نیسان Z Heritage Edition

به گزارش شفق نیوز، نیسان Z Heritage Edition مدل 2024 دماغه ای شبیه به داتسون دارد که از 60275 دلار شروع می شود. نسخه ویژه بر اساس تریم پرفورمنس 400 اسب بخاری Z ساخته شده است و به تعداد محدود اواخر تابستان امسال عرضه خواهد شد. نیسان نسخه ویژه جدیدی از خودروی اسپرت Z را به مناسبت جشن 55 سالگی نشان Z معرفی کرد. Heritage Edition بر اساس تریم پرفورمنس 400 اسب بخاری Z طراحی شده است و طراحی آن یادآور نسل اول Datsun 240Z است. Z Heritage Edition در تابستان امسال از 60275 دلار شروع می شود، اما نیسان می گوید تولید آن به مقدار نامشخصی محدود خواهد شد.

تاریخچه نیسان Z Heritage Edition

55 سال از ورود اولین (نسل S30) Datsun 240Z در سال 1969 می گذرد و نیسان این مناسبت را با یک خودروی ویژه Z به نام Heritage Edition جشن می گیرد. مدل Heritage بر اساس تریم استاندارد Z’s Performance ساخته شده است که دارای یک موتور 3.0 لیتری V-6 توئین توربو با قدرت 400 اسب بخار است. همچنین مانند پرفورمنس، Heritage با یک دیفرانسیل لغزش محدود مکانیکی و یک گیربکس شش سرعته دستی یا یک گیربکس 9 سرعته اتوماتیک عرضه می شود.

نیسان Z Heritage

جزئیات خودرو

در نگاه اول برای خودرو نیسان انتخاب تریم پرفورمنس به جای مدل قدرتمندتر NISMO عجیب به نظر می رسد، اما زمانی که Heritage Edition برای اولین بار در سالن خودرو توکیو در ژانویه 2022 معرفی شد، NISMO هنوز عرضه نشده بود و Performance مدل Z بود. تریم بالا با اشاره به مدل 1969 240Z، مدل Heritage با رنگ منحصر به فرد Sight Orange عرضه می شود. رنگ چشم نواز با عکس برگردان مشکی که از کاپوت روی سقف و صندوق عقب کشیده شده است در تضاد است. برچسب‌های برچسب در کناره‌های Z اجرا می‌شوند در حالی که نشان Z برچسب میراث خود را به دست می‌آورد.

شراره های گلگیر برای هر چهار گوشه به Z Heritage جلوه چشمگیرتری در جاده می دهد. حتی چرخ‌ها نیز بخشی از چرخش به عقب هستند و نیسان چرخ‌های استاندارد را با مجموعه‌ای از آلیاژهای ۱۹ اینچی به سبک یکپارچهسازی با سیستمعامل تعویض کرده است. جلوپنجره اسپلیت در جلو به عنوان یک تماس دیگر به Datsun عمل می کند.

تولید Heritage Edition زمانی که اواخر تابستان امسال به فروش برسد محدود خواهد بود. نیسان میزان فروش خود را تایید نکرده است. قیمت آن از 60000 دلار شروع می شود که آن را 6100 دلار بالاتر از مدل استاندارد Z Performance قرار می دهد. اگر 6600 دلار دیگر برای سوزاندن سوراخی در جیب خود دارید، برای وارد شدن به NISMO Z جدی تر و فقط دستی کافی است.

منبع: caranddriver

نوشته شده توسط:

اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *