امروز Thursday 20 June 2024

هوندا سیویک 2025 هیبریدی مناسب شما است

بررسی و معرفی هوندا سیویک 2025 را در سایت شفق بخوانید.
کد خبر: 491
زمان انتشار: 19 ژوئن 2024 - 19:17 ب.ظ -
6 بازدید
هوندا سیویک 2025

به گزارش شفق نیوز، هوندا سیویک 2025 با موتور قوی بهترین گزینه خرید برای شما می‌باشد. هوندا آخرین بار در سال 2015 یک نشان هیبریدی بر روی سیویک به مقصد ایالات متحده نصب کرد که گزینه پیشرانه به طور کامل از نسل دهم صرف نظر کرد. سیویک مجاور نسل سوم Insight مشعل هیبریدی جمع و جور را تا زمانی که بعد از سال 2022 ناپدید شد، برای مدت کوتاهی حمل کرد. بنابراین، مدتی گذشته است.

اگرچه این روزها هوندا انتخاب چیزی جز هیبریدی را سخت کرده است. با CR-V و آکورد، تریم‌های فانتزی فانتزی فقط به صورت گازی-الکتریکی در دسترس هستند. اگرچه این دوستدار محیط زیست اجباری نیست – مدل های هیبریدی از نظر عینی و ذهنی خوب هستند. اکنون، برای سال 2025، سیویک همین مسیر را طی می کند. پس از چرخش در یک نمونه اولیه، می توان گفت که این یکی نیز بوی یک برنده می دهد.

هوندا سیویک

بررسی موتور هوندا سیویک 2025

هوندا سیویک 2025 نامه ای عاشقانه به خودروهای هیبریدی مانند جنسیس GV80 است هیبریدها بسیار سردتر از آن چیزی هستند که ما به آنها اعتبار می دهیم. هوندا سیویک 2025 اینجاست تا دلیل آن را به شما نشان دهد. دو تریم پایینی دارای یک موتور گازی 150 اسب بخاری هستند، در حالی که دو تریم هیبریدی بالا 200 اسب بخار قدرت و 232 پوند فوت گشتاور دارند. این سدان ها در ژوئن 2024 به فروش می رسند و هوندا می گوید ارقام قدرت تخمین های اولیه هستند.

سیویک برتر دارای یک موتور 2.0 لیتری چهار سیلندر خطی است که با یک موتور هیبریدی دو موتوره جفت می شود و باتری در حین رانندگی شارژ می شود – به این معنی که سیویک به اندازه یک پلاگین قدرت الکتریکی ندارد. هیبریدی است، اما نیازی نیست که به برق وصل شود. هوندا می گوید که هیبریدی ترکیبی 49 مایل بر گالن تولید می کند و همچنین قوی ترین غیر تایپ R سیویک تا کنون است.

راحتی هیبریدها نقطه قوت اصلی آنهاست. افرادی که رانندگی می‌کنند یا ماشین‌های برقی دارند، معمولاً به سرعت دچار اضطراب می‌شوند – ترس از تمام شدن آب میوه به دلیل اینکه در هر گوشه‌ای یک شارژر وجود ندارد. اما با استفاده از خودروهای هیبریدی، خریداران می‌توانند برخی از مزایای اقتصادی خودروهای الکتریکی را بدون نگرانی در مورد برد به دست آورند. در طول 3 ساعت با سیویک هیبرید جدید، رانندگی من هرگز در نشانگر سوخت آسیبی ایجاد نکرد. حس خوبی داشت.

داشبورد ماشین

یک جفت موتور

از زمان آخرین سیویک گازی-الکتریکی، هوندا به بهبود سیستم هیبریدی دو موتوره خود ادامه داده است. نسخه موجود در هوندا سیویک 2025 ترکیبی از یک موتور 2.0 لیتری چهار سیلندر چرخه اتکینسون و یک جفت موتور الکتریکی است که یکی مستقیماً به موتور متصل است تا به عنوان یک ژنراتور عمل کند و دیگری نقش یک موتور کششی را بازی می کند.

کلاچ بین این دو این مجموعه دوم سیم پیچ است که بیشتر انگیزه را انجام می دهد، چه در حالت EV یا با موتور گازی که از طریق ژنراتور و یک بسته باتری کوچک به آن آب می دهد. موتور فقط در سرعت های کروز بزرگراه، گشتاور را مستقیماً به محور جلو می فرستد. تفاوت اصلی بین این تنظیمات با موتورهای CR-V و Accord این است که موتورهای الکتریکی سیویک به دلایل بسته بندی پشت سر هم قرار گرفته اند. همچنین خروجی کمی پایین تری دارند.

کل آمار سیستم 200 اسب بخار قدرت و 232 پوند فوت گشتاور است. اولی با سیویک Si مطابقت دارد و دومی موتور 1.5 لیتری توربوشارژ چهار در 40 پوند فوت آن خودرو را شکست می دهد. با اندازه گیری هوندا، سیویک هیبریدی در مقایسه با Si و حدود 300 پوند بیشتر از سیویک اسپرت 2025 غیرهیبریدی، وزن بیشتری دارد. هیچ جریمه املاکی وجود ندارد که فضایی را برای سخت افزار باز کند. از آنجایی که وسایل الکترونیکی اضافی در زیر صندلی عقب قرار دارند، هر دو سدان هیبریدی و هاچ بک هیبریدی ظرفیت حمل بار مشابهی با همتایان غیرهیبریدی خود دارند.

مدل هیبریدی

نگاهی به گیربکس

بدون گیربکس معمولی روی هوندا سیویک 2025، گیربکس مستقیم هوندا با تعدیل دور موتور برای افزایش و سپس پایین آمدن به گونه ای که در حین تعویض دنده مکث می کند، سعی می کند شما را فریب دهد تا فکر کنید نرم ترین اتوماتیک جهان را دارد. از آنجایی که وقتی با سرعت بزرگراه حرکت نمی کنید، چهار سیلندر فقط به عنوان یک ژنراتور عمل می کند، این صعودها و شیب ها فقط به این معنی است که موتور برای مدت کوتاهی از کارآمدترین سرعت خود فاصله می گیرد. این کارآمد است، و ما هیچ تغییر بدی را تجربه نکردیم یا این که در گیربکس‌های اتوماتیک متغیر بسیار رایج است.

هوندا سیویک 2025 هیبریدی است؟

هوندا سیویک 2025 هیبریدی مانند یک خودرو معمولی گازسوز به نظر می رسد و در بیشتر مواقع، قدرت خود را مانند یک خودروی برقی ارائه می دهد. هر چیز دیگری متعارف به نظر می رسد. شما گاهی متوجه وزن اضافی می‌شوید – بر فراز قوزها در بزرگراه و در هنگام ضربه‌های سخت سیستم تعلیق – اما مضر نیست و ساختار به اندازه هر سیویک دیگر محکم است. بازخورد پدال ترمز در سرعت های پایین ناچیز است، اما هرگز نمی توانید بگویید که یک سیستم ترکیبی را مدوله می کنید. فرمان بریدگی تقلبی CR-V Hybrid را ندارد و احساس خوبی در مرکز دارد. این همان سخت افزاری است که Civics غیرهیبریدی از آن استفاده می کند، بنابراین جای تعجب ندارد.

داخل هوندا سیویک 2025

حالت اسپورت هوندا سیویک 2025 هیبریدی کمی جلوه می‌کند، اما نه آنقدر که به نظر بی‌موقع باشد. تعویض دنده های شبیه سازی شده در دور موتور بالاتر انجام می شود، و مقداری موسیقی متن احتراق داخلی اضافی برای برجسته کردن دنده های بدون تغییر وجود دارد.

در حالی که حالت عادی هر سطحی از بازسازی بالابر را که از طریق پدال‌های فرمان درخواست کرده بودید، لغو می‌کند، Sport تنظیمات شما را حفظ می‌کند و اجازه می‌دهد چیزی نزدیک به یک پدال رانندگی کند – اسمش را بگذارید رانندگی با پدال سه چهارم. حالت اسپرت نیز تلاش فرمان را افزایش می دهد، اما می توانید با ترکیب و تطبیق تنظیمات در حالت انفرادی، از این امر در تریم Sport Touring جلوگیری کنید.

سخن پایانی

در حالی که ما سیویک هیبرید را تحت آزمایش مصرف سوخت 75 مایل در ساعت قرار نداده‌ایم، ارقام اولیه EPA امیدوارکننده است، در شهر 50 مایل بر کیلوگرم و بزرگراه 47. برای ما جالب است که تخمین شهر یک پایین تر از Accord Hybrid است. با این حال، آکورد تورینگ هیبریدی بلندمدت 2023 ما به رتبه‌بندی‌های خود عمل نکرده است، بنابراین شاید هوندا با صدور گواهینامه سیویک هیبریدی محافظه‌کارانه‌تر عمل کرده تا دنیای واقعی را بهتر منعکس کند.

منبع: automobiles.honda.com

نوشته شده توسط:

اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *