امروز Tuesday 18 June 2024
BMW 325i کانورتیبل

BMW 325i کانورتیبل 1989 با منشأ راک اند رول

بررسی BMW 325i کانورتیبل 1989
کد خبر: 473
زمان انتشار: 18 ژوئن 2024 - 14:20 ب.ظ -
60 بازدید
BMW 325i

به گزارش سایت شفق نیوز، BMW 325i کانورتیبل 1989 با منشأ راک اند رول، انتخاب امروز BaT است. این E30 BMW قبلاً متعلق به Ann Wilson، خواننده اصلی گروه Heart بود. کیت بدنه وحشی با تغییرات دوره ای در موتور 2.5 لیتری از جمله توربوشارژر پشتیبانی می شود. رنگ‌های تمام مشکی را اضافه کنید و این سری 3 مملو از نگرش راک اند رول است. فهمیدن اینکه نمادهای موسیقی چه نوع اتومبیل‌های غیرعادی رانندگی می‌کنند، همیشه سرگرم کننده است، چه فورد F-150 لایتنینگ نسل اول لیدی گاگا، چه مزدا RX-8 ساد یا دوج دمون 340 تام مورلو در سال 71. خواننده اصلی گروه Heart، Ann ویلسون، در اواخر دهه 1980 یک BMW سری 3 کانورتیبل داشت. و همانطور که معلوم است، او کمی در مورد مدها دیوانه شد.

شاهد افراط وحشیانه دهه 1980 این BMW 325i کانورتیبل مدل 1989 باشید، انتخاب روز ما در سایت حراجی Bring A Trailer. با یک کیت بدنه غیرممکن عریض، چرخ‌های BBS به عمق یک پیتزای شیکاگو، و یک اسپویلر به اندازه سسنا که از پشت بیرون آمده است، این خودرو دارای رنگ مشکی یک افسانه راک است که از سر تا پا با چرم کشدار پوشیده شده است. حتی بهتر از آن، و نه بی شباهت به خود ویلسون، لوله هایی برای پشتیبانی از این نگرش، با توربوشارژر IHI همراه با اگزوز پس از فروش، و گیربکس پنج سرعته دستی کارخانه و دیفرانسیل عقب با لغزش محدود دارد.

BMW 325i کانورتیبل 1989

اگر قبلاً از طرفداران ان ویلسون بودید، چگونه می‌توانید پس از اینکه متوجه شدید این سواری او تقریباً در همان زمانی که Alone چارت‌های جهانی را می‌سوخت، او را بیشتر دوست نداشته باشید؟ او را می‌توانست با یکی از آنتن‌های تلویزیون V شکل دهه 1980 که روی صندوق عقب نصب شده بود، با یک لیموزین به اطراف بچرخاند، اما واضح است که ویلسون برای این کار بیش از حد راک اند رول بود.

گفته می شود کیت بدنه از شرکت Flossman Auto Design، یک شرکت آلمانی معاصر شرکت سفارشی سازی کونیگ است. در برگه ساخت، کیت به عنوان کونیگ نامیده می شود که شرکت شناخته شده تر است، اما این اصطلاح در اینجا ممکن است به عنوان یک اصطلاح عمومی استفاده شود. فلوسمن در خودروهای BMW تخصص داشت و تغییرات زیبایی در نیوجرسی انجام شد.

در زیر کاپوت یک کیت توربوشارژر IHI وجود دارد که گفته می شود یا از CarTech یا Dinan است. این خنک‌کننده است و توسط فروشنده نصب کننده ادعا می‌شود که 275 اسب بخار قدرت دارد که بیش از 100 اسب بخار بیشتر از موجودی است. مسافت پیموده شده در 12K فهرست شده است، که با برنامه تورهای یک نوازنده راک شلوغ مطابقت دارد، و کارهای اخیر انجام شده توسط فروشنده فروش شامل تعویض روغن و فیلتر است.

منبع: wikipedia.org

نوشته شده توسط:

اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *