خودرو

قیمت نیسان کیکس 2025: خودرو با موتور 2 لیتری چهار سیلندر

شاسی‌بلند نیسان کیکس 2025 کوچک همچنان اقتصادی است، اما دیگر CarPlay و Android Auto به صورت استاندارد در آن ارائه نمی‌شوند. مدل 2025 نیسان کیکس با قیمت پایه 23,000 دلار (که شامل 1,390 دلار هزینه حمل و نقل است) عرضه می‌شود و کمتر از 500 دلار نسبت به مدل قبلی افزایش قیمت دارد. این خودرو با طراحی جدید، موتور قوی‌تر و کابینی جادارتر به بازار می‌آید و با مواد داخلی بهتر، ارزش بیشتری نسبت به قیمت خود ارائه می‌دهد.

تغییرات و امکانات جدید

مدل 2025 کیکس دارای امکاناتی است که در مدل‌های قبلی موجود نبودند. از جمله این امکانات می‌توان به ترمزهای دیسکی عقب، چراغ‌های LED، کنترل تطبیقی سرعت و ورود و استارت بدون کلید اشاره کرد. اگرچه این امکانات با افزایش قیمت همراه است، ولی متأسفانه دیگر CarPlay و Android Auto به صورت استاندارد در این مدل وجود ندارد.

مدل SV با قیمت 25,000 دلار عرضه می‌شود که حدود 500 دلار بیشتر از مدل 2024 است. این نسخه دارای صفحه‌نمایش 12.3 اینچی با قابلیت اتصال بی‌سیم به Apple CarPlay و Android Auto، پد شارژر بی‌سیم و نورپردازی داخلی است. البته رینگ‌های آلیاژی دیگر به صورت استاندارد ارائه نمی‌شوند و به عنوان آپشن موجود هستند.

نیسان کیکس

مدل SR که بالاترین نسخه است، از 27,570 دلار شروع می‌شود و 2,280 دلار نسبت به مدل قبلی افزایش قیمت داشته است. این مدل دارای رینگ‌های آلیاژی، تودوزی چرمی مشکی و قرمز با پارچه، فرمان چرمی، سیستم صوتی 6 بلندگو و پنل ابزار دیجیتالی است. همچنین، یک بسته آپشن 1,950 دلاری شامل سیستم صوتی 10 بلندگو Bose و سانروف پانورامیک نیز قابل خرید است.

اضافه شدن سیستم چهارچرخ محرک

خودرو نیسان کیکس 2025 با طراحی کاملاً جدید و امکاناتی مانند سیستم چهارچرخ محرک عرضه می‌شود. قیمت نسخه پایه دیفرانسیل جلو از 23,200 دلار شروع می‌شود، در حالی که مدل AWD از 24,700 دلار آغاز می‌شود. مدل SR با سیستم AWD بیش از 29,000 دلار قیمت دارد. این خودرو با موتور 2.0 لیتری چهار سیلندر و قدرت 141 اسب بخار عرضه می‌شود و از گیربکس اتوماتیک CVT برای انتقال نیرو استفاده می‌کند.

فضای داخلی و راحتی نیسان کیکس 2025

فضای داخلی و راحتی

فضای داخلی کیکس 2025 با صفحه‌نمایش‌های مسطح افقی که به سمت راننده زاویه دارند، به روز شده است. فرمان با ته‌صاف و دوخت مشابه داشبورد، و صندلی‌های عقب با ویژگی معروف نیسان به نام “صندلی‌های بدون گرانش” ارائه می‌شوند. در مدل SR، کنترل‌های تهویه از طریق پنل لمسی هپتیک انجام می‌شود، در حالی که در نسخه‌های پایین‌تر از دکمه‌های دوار سنتی استفاده شده است. فضای بار نیز افزایش یافته است، اما انتخاب سیستم AWD کمی از فضای صندوق عقب کم می‌کند.

منبع: nissanusa.com

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا