متفرقه

نوبت دهی اینترنتی تعویض پلاک آشخانه

در حال حاضر گرفتن نوبت تعویض پلاک آشخانه صرفا از طریق سایت اینترنتی nobat.epolice.ir انجام می گیرد. برای پیداکردن آدرس تعویض پلاک آشخانه و دریافت نوبت با ما همراه باشید.

آشخانه، به عنوان یکی از شهرهای مهم و پرجمعیت خراسان شمالی، نقش بسزایی در تسهیل امور خودرویی و حمل و نقل ایفا می‌کند. از جمله خدمات اساسی و پرکاربردی که در این شهر ارائه می‌شود، تعویض پلاک خودروها است. این فرآیند که برای مالکین وسایل نقلیه از اهمیت زیادی برخوردار است، شامل مراحل مختلفی از جمله انتقال مالکیت، تغییر مشخصات و اصلاح مدارک می‌باشد.

آدرس تعویض پلاک آشخانه

آدرس مرکز تعویض پلاک آشخانه: خراسان شمالی – مانه و سملقان – شهر آشخانه – شهرک فرهنگیان – خیابان شهید وحیدی

هزینه تعویض پلاک آشخانه چقدر است؟

در حال حاضر هزینه تعویض پلاک خودرو آشخانه در سال 1403 حدود 375 هزار تومان و هزینه تعویض پلاک موتور 50 هزار تومان می‌باشد.

شرایط و مدارک تعویض پلاک آشخانه

  • داشتن شناسنامه صادر شده از خراسان شمالی یا سند مالکیت و اجاره‌نامه معتبر برای خریدار (در صورت عدم احراز محل سکونت خریدار، ارائه مدارکی مانند دفترچه تامین اجتماعی، معرفی‌نامه کارگزینی، معرفی‌نامه آموزش و پرورش الزامی است)
  • حضور خریدار و فروشنده یا نماینده قانونی آنها به همراه خودرو
  • ارائه اصل شناسنامه و کد ملی خریدار و فروشنده
  • ارائه اصل سند مالکیت (برگ سبز) و کارت شناسایی وسیله نقلیه (کارت ماشین)
  • بیمه شخص ثالث و معاینه فنی
  • پرداخت عوارض و خلافی خودرو
  • در صورت مفقودی برگه سبز، درج یک نوبت آگهی در روزنامه‌های کثیرالنتشار مبنی بر مفقودی سند و سپری شدن 10 روز از تاریخ درج آگهی الزامی است

قوانین دریافت نوبت

  1. در حال حاضر، هر متقاضی فقط می‌تواند یک نوبت در مراکز تعویض پلاک و دفاتر خدمات خودرویی رزرو کند.
  2. حداقل 30 دقیقه قبل از زمان رزرو شده، در مرکز تعویض پلاک حضور داشته باشید.
  3. کلیه اطلاعات ثبت شده در سامانه، هنگام ورود به مرکز تعویض پلاک کنترل می‌گردد و فقط به دارنده کد ملی یا وکیل قانونی و وسیله نقلیه با شماره پلاک ثبت شده در نوبت، اجازه ورود داده می‌شود.
  4. برای متقاضیانی که نوبت رزرو کنند اما در زمان مقرر به مرکز تعویض پلاک مراجعه نکنند، محدودیت‌هایی در رزرو نوبت‌های آتی ایجاد خواهد شد.
  5. با توجه به زمان‌بندی انجام شده جهت خدمت‌رسانی بهتر به سایر مراجعین، در صورت عدم مراجعه به مرکز تعویض پلاک در روز و ساعت مقرر، نوبت شما به‌صورت خودکار توسط سامانه باطل می‌شود.
  6. ارسال پیامک دریافت نوبت صرفاً جهت اطلاع‌رسانی به متقاضی بوده و فاقد ارزش دیگری است.

دریافت نوبت اینترنتی

در حال حاضر، فرآیند نوبت‌گیری برای تعویض پلاک در شهر آشخانه تنها از طریق سایت اینترنتی nobat.epolice.ir امکان‌پذیر است. این سایت رسمی پلیس بوده و شما با موبایل شخصی یا مراجعه به کافی‌نت نوبت دریافت نمایید.

دریافت نوبت

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا