امروز Wednesday 19 June 2024

دنباله بازی Lords of the Fallen قرار است در سال 2026 منتشر شود

بازی Lords of the Fallen در سال 2026 منتشر خواهد شد.
کد خبر: 487
زمان انتشار: 18 ژوئن 2024 - 17:27 ب.ظ -
34 بازدید
بازی Lords of the Fallen

به گزارش پایگاه خبری شفق نیوز، دنباله بازی Lords of the Fallen قرار است در سال 2026 منتشر شود، انحصاری فروشگاه Epic Games برای رایانه شخصی خواهد بود. Lords of the Fallen، اکشن-RPG ریبوت شده Soulslike محصول سال 2023، دنباله‌ای دارد. ناشر CI Games تایید کرده است که دنباله Lords of the Fallen در دست ساخت است و قرار است در سال 2026 برای PC، PS5 و Xbox Series S/X عرضه شود. این بازی به عنوان بخشی از برگه‌ای فاش شد که ناشر آن را با Epic Games امضا کرده بود، که به سازنده Fortnite حقوق توزیع انحصاری جهانی را برای دنباله روی رایانه شخصی اعطا می‌کند.

دنباله بازی Lords of the Fallen

طبق برگه الزام آور، که در 14 ژوئن امضا شد، دنباله Lords of the Fallen برای تمام چرخه عمر خود در انحصار فروشگاه Epic Games بر روی رایانه شخصی خواهد بود. این بازی که هنوز نام رسمی ندارد و عنوان کاری «پروژه 3» را یدک می‌کشد، قرار است در سال 2026 منتشر شود.

دنباله بازی Lords of the Fallen

حقوق مالکیت (IP)، و همچنین حقوق انتشار و توزیع بازی در سرتاسر جهان بر روی تمامی پلتفرم‌های دیگر، از جمله پلتفرم‌های PlayStation 5 و Xbox Series X|S که بازی در حال حاضر برای آن‌ها در حال توسعه است، نزد شرکت باقی خواهد ماند. برگه اصطلاح گفته شد. CI Games و Epic به مذاکره درباره توافقنامه انتشار دقیق ادامه خواهند داد که بعداً اعلام خواهد شد.

Lords of the Fallen، ساخته شده بر روی Epic’s Unreal Engine 5، در اکتبر 2023 برای PS5، Xbox Series S/X و PC منتشر شد و از طریق فروشگاه Steam و Epic Games در دسترس است. اکشن-RPG که توسط Hexworks توسعه یافته است، به عنوان یک راه اندازی مجدد از بازی 2014 با همین نام عمل کرد. طبق گزارش لینکدین CI Games، Lords of the Fallen طی 10 روز پس از عرضه، 1 میلیون نسخه در سراسر جهان فروخت. طبق گزارش ها، فروش بازی ها تا پایان نوامبر 2023 از 1.2 میلیون واحد در سراسر جهان فراتر رفت.

سخن پایانی

روح‌های خیره‌کننده (اما غیردوستانه) Hexworks، مانند Lords of the Fallen، به‌طور شگفت‌انگیزی، دنباله‌روی آن را دریافت می‌کند. ARPG شبح‌آور و مازوخیستی، علی‌رغم مشکلات عملکرد، تأثیر بسیار زیادی بر جای گذاشت، در حالی که مکانیک Umbral منظم آن که به شما امکان می‌دهد بین دنیاها جابه‌جا شوید به آن کمک کرد تا به انبوه Dark Souls خنثی نشود. اگرچه هنوز نمی توانم از این واقعیت غلبه کنم که دقیقاً همان نام نسخه قبلی خود در سال 2014 است، با وجود اینکه بازسازی نشده است.

Lords of the Fallen 2 که از نظر فنی Lords of the Fallen 3 است، در توافقنامه بین ناشر CI Games و Epic Games که این دومی اکنون حقوق انحصاری توزیع نسخه رایانه شخصی را دارد، به سادگی با عنوان “پروژه 3” شناخته می شود. با این حال، یک درخواست علامت تجاری از اوایل سال نشان می‌دهد که عنوان واقعی آن Death of the Fallen خواهد بود، که فکر می‌کنم همه می‌توانیم قبول کنیم که بهتر از Lords of the Fallen 2 (اما واقعاً 3) است.

این توافقنامه به طور طبیعی بازی را توصیف نمی کند، اما یک ذره اطلاعات به ما می دهد: انتظار می رود در سال 2026 منتشر شود. CI Games همچنین دارنده IP باقی می ماند و حقوق توزیع بازی را بر روی پلتفرم های دیگر حفظ می کند.

منبع: pcgamer.com

نوشته شده توسط:

اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *