امروز Tuesday 23 April 2024
ویژگی جدید لینکدین

ویژگی جدید لینکدین برای تشویق ارتباط افراد در شبکه خود

ویژگی جدید لینکدین، کاربران را تشویق می‌کند تا با افرادی در شبکه خود ارتباط بگیرند.
کد خبر: 309
زمان انتشار: 7 فوریه 2024 - 00:53 ق.ظ -
58 بازدید
ویژگی جدید لینکدین

به گزارش شفق نیوز، کاربران ارتباطات زیادی در شبکه‌ی خود در لینکدین دارند، اما به بسیاری از آنها به طور منظم تماس نمی‌گیرند. شبکه اجتماعی حرفه‌ای سعی دارد این امر را از طریق تب جدیدی به نام Catch Up در بخش بازطراحی‌شده شبکه‌ی من در لینکدین ممکن سازد.

ویژگی جدید لینکدین با عنوان تب Catch Up به شما اطلاعاتی از ارتباطات شما مانند شغل جدید، سالگرد کاری یا اگر در حال استخدام هستند، را نمایش می‌دهد. شما می‌توانید با یک ضربه نوشته آنها را لایک کنید یا حتی با یک پیام مستقیم با استفاده از یک دستور پیشنهادی خودکار مانند تبریک برای سالگرد کاری، گفت‌وگویی آغاز کنید. شرکت این گزینه‌ها را مانند درخواست‌های ارتباطی، دعوت به خبرنامه‌ها و رویدادها، و پیشنهادهای ارتباطی به یک تب جدید با نام Grow منتقل می‌کند.

همچنین بخوانید: عکسهای جدید بهنوش طباطبایی

دیگر ویژگی و قابلیت‌ها

سال گذشته، لینکدین شروع به آزمایش یک صفحه ویژه با عنوان جشن‌ها در بخش شبکه‌های من کرد. این صفحه دستاوردهایی مانند تغییر شغل، تولد و سالگردهای کاری را فهرست می‌کرد. با این حال، این تنها در وضعیت بتا باقی ماند. شرکت متعلق به مایکروسافت همچنین ویژگی جدیدی با قدرت هوش مصنوعی معرفی می‌کند که به کاربران ویژه‌ی پرداختی کمک می‌کند تا یک پیام اولیه به یک نفر در لینکدین بنویسند حتی اگر ارتباطی با آنها نداشته باشند.

این شبکه اجتماعی اعلام کرد که از داده‌های هر دو پروفایل برای کمک به تشکیل پیام استفاده می‌کند. این ویژگی دستورالعمل‌های آماده برای معرفی خود یا درخواست نظر یا تجربه‌ی کاری دیگران دارد. کاربران می‌توانند قبل از ارسال پیام، آن را ویرایش کنند. لینکدین تا به حال از هوش مصنوعی در چندین ویژگی استفاده کرده است. سال گذشته ویژگی‌های نوشتاری با هوش مصنوعی برای ساخت پروفایل، تبلیغات، آغازگرهای گفتگو برای مقالات همکاران و استخدام را عرضه کرد. در سال 2023، یک دستیار هوش مصنوعی برای یادگیری را معرفی کرد که به کاربران در زمینه‌هایی مانند مهارت‌های نرم مشورت می‌دهد.

در یک مقاله‌ی منتشر شده ماه گذشته، لینکدین گفت که بیش از 80 درصد افراد در ایالات متحده در نظر دارند شغل خود را تغییر دهند. با شرکت‌هایی مانند آمازون، گوگل، اسنپ، مایکروسافت و دیسکورد که در حال کاهش نیروی کار خود هستند، لینکدین انتظار دارد در مرکز فعالیت‌های مربوط به شغل باشد. در ژانویه، این شرکت ابزار جدیدی به نام مجموعه‌های شغلی را عرضه کرد تا به وظایف مختلف از طریق فیلترهای مختلف نگاه کند.

نوشته شده توسط:

اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *