امروز Tuesday 23 April 2024
حمله موشکی روسیه

روسیه از استراتژی حمله موشکی خود فراتر رفته است

به گزارش شفق نیوز، روسیه از استراتژی حمله موشکی احمقانه خود فراتر رفته است و این خبر بدی برای اوکراین است
کد خبر: 192
زمان انتشار: 17 ژانویه 2024 - 20:38 ب.ظ -
40 بازدید
استراتژی حمله موشکی

به گزارش پایگاه خبری شفق نیوز، روسیه در زمستان گذشته شتاب زده به زیرساخت انرژی اوکراین، بدون پیروزی استراتژیک حمله کرد. اخیراً به حمله به صنعت دفاعی اوکراین پرداخته است. تازه‌ترین استراتژی بسیار نگران‌کننده‌تری برای اوکراین است، به گفته‌ی کارشناسان روسیه استراتژی موشکی خود را که مدت‌ها وجود داشته است، به یک استراتژی جدید تغییر داده و این می‌تواند تأثیرات بدتری برای تلاش‌های اوکراین در عرصه نبرد داشته باشد.

در حین حمله گسترده به اوکراین، روسیه از موشک‌های هدایت‌شده‌اش برای نابودی سیستم‌های گرمایی و برقی استفاده کرده است که اوکراینی‌ها برای انجام فعالیت‌های زمستانی به آنها نیاز دارند.

همچنین بخوانید: رد آتش بس توسط زلنسکی

این حمله باعث ویرانی در شهرها شده، با قتل غیرنظامیان و تخریب خانه‌ها همراه شده است. اما نتواست اراده مردم اوکراین برای مقاومت را شکست دهد و تأثیری در میدان نبرد نداشته است. روسیه در همین زمستان دوباره همین حمله را انجام داده و برخی از خطرناک‌ترین حملات متجاوز به غیرنظامیان در این جنگ را انجام داده است.

اما همچنین یک استراتژی جدید را پذیرفته است، استراتژی‌ای که به گفته کارشناسان می‌تواند یک مسئله بسیار بزرگتر برای تلاش‌های اوکراین برای مقاومت باشد: حمله به صنعت سلاح اوکراین و لجستیک برای جابجایی این اسلحه به جبهه، در زمانی که توانایی اوکراین در ساخت اسلحه خود از همیشه مهم‌تر شده است.

 

نوشته شده توسط:

اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *