امروز Tuesday 23 April 2024
هوش مصنوعی برت تیلور

شرکت هوش مصنوعی برت تیلور

هدف شرکت هوش مصنوعی برت تیلور کمک به مشتریان برای دریافت پاسخ و تکمیل وظایف به صورت خودکار است.
کد خبر: 362
زمان انتشار: 13 فوریه 2024 - 19:08 ب.ظ -
6336 بازدید
هوش مصنوعی برت تیلور

به گزارش سایت شفق نیوز، از زمانی که برت تیلور، در سال 2022 اعلام کرد که از شرکت CRM خارج می‌شود، خبرهایی از آخرین فعالیت او شنیده می‌شود. در فوریه گذشته شنیدیم که او قصد دارد یک استارتاپ هوش مصنوعی راه‌اندازی کند که با همکار سابق گوگل، کلی بیور، ساخته شده است. امروز، این دو نفر با یک شرکت جدید هوش مصنوعی مکالمه‌ای به نام سیئرا به روی آمدند با ادعاهای جسور درباره آنچه که می‌تواند انجام دهد.

در اصل، شرکت جدید یک ربات خدمات مشتری است. این واقعاً چیزی نیست که بتواند زمین‌شکن باشد، اما شرکت ادعا می‌کند که خیلی بیشتر از این است، و نرم‌افزار آن به جای اینکه تنها یک تکمیل صفحه سوالات متداول باشد، واقعاً اقداماتی را به نمایندگی از مشتری انجام می‌دهد.

نمایندگان سیئرا می‌توانند بیشتر از پاسخ به سوالات اقداماتی انجام دهند. آن‌ها اقداماتی را با استفاده از سیستم‌های شما انجام می‌دهند، از ارتقاع اشتراک در پایگاه داده مشتری شما تا مدیریت پیچیدگی‌های تحویل مبلمان در سیستم مدیریت سفارش شما. نمایندگان می‌توانند استدلال کنند، مشکلات را حل کنند و تصمیمات بگیرند، شرکت در یک پست وبلاگ ادعا کرد.

تیلور با کار با مشتریان بزرگ سازمانی در Salesforce، به همه وضعیت‌های دیده نشده آگاه است، از جمله وهم‌آلودگی، جایی که گاهی مدل زبان بزرگی پاسخی را ایجاد می‌کند که اطلاعات کافی برای پاسخ دقیق ندارد، که یک مشکل جدی است. این به خصوص برای شرکت‌های بزرگ صحیح است که شهرت برندشان در معرض خطر است. شرکت ادعا می‌کند که مشکلات وهم‌آلودگی را حل کرده است.

نوشته شده توسط:

اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *