امروز Tuesday 23 April 2024
توافق روسیه و اوکراین بر سر ترامپ

روسیه و اوکراین بر سر ترامپ به توافق رسیدند

روسیه و اوکراین در طول 23 ماه جنگ به نقطه‌ای نادرست از توافق رسیده‌اند.
کد خبر: 259
زمان انتشار: 22 ژانویه 2024 - 22:41 ب.ظ -
52 بازدید
روسیه و اوکراین

به گزارش پایگاه خبری شفق نیوز، روسیه و اوکراین در طول 23 ماه جنگ به نقطه‌ای نادرست از توافق رسیده‌اند: هیچ یک از طرفین باور نمی‌کنند که دولت سابق رئیس‌جمهور دونالد ترامپ بتواند به جنگ پایان دهد.

ترامپ به طور تکراری ادعا کرده است که حمله کامل روسیه به اوکراین در دوران ریاست‌جمهوری او هرگز روی نمی‌داد و قول داده است که اگر در نوامبر دوباره انتخاب شود، جنگ را در 24 ساعت به پایان می‌برد. رئیس‌جمهور اوکراین، ولودیمیر زلنسکی، دو بار ترامپ را به کی‌یف دعوت کرده تا قول خود را عملی کند، اگرچه رهبر اوکراین به طور علنی از توانایی سابق رئیس‌جمهور در یافتن پایان صلح‌آمیز شکایت کرده است.

صحبت دمیتری پسکوف

در حین گفت‌و‌گو با خبرنگاران در روز دوشنبه، سخنگوی کرملین، دمیتری پسکوف، گفت که هیچ فهمی ندارند چگونه ترامپ می‌تواند جنگ را به پایان برساند و افزود که هیچ تماسی با رئیس‌جمهور سابق در مورد چنین مذاکراتی نداشته‌اند.

ترامپ در نوامبر 2023 توسط زلنسکی برای بازدید از اوکراین دعوت شد. در آن زمان، رئیس‌جمهور سابق گفت که این دعوت نامناسب است زیرا دولت بایدن با اوکراین همکاری می‌کند. زلنسکی در یک گفتگو در شبکه 4 خبری بریتانیایی که در جمعه گذشته پخش شد، دعوت خود را تکرار کرد و به رئیس‌جمهور سابق گفت: اگر می‌توانید در 24 ساعت جنگ را متوقف کنید، فکر می‌کنم که کافی است که بیایید.

نوشته شده توسط:

اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *