امروز Tuesday 23 April 2024
ترامپ سه وکیل خود را از دست داد

دونالد ترامپ در یک روز سه وکیل خود را از دست داد

رئیس‌جمهور سابق ایالات متحده، دونالد ترامپ، سه وکیل خود را از دست داد
کد خبر: 182
زمان انتشار: 16 ژانویه 2024 - 21:37 ب.ظ -
40 بازدید
دونالد ترامپ

به گزارش پایگاه خبری شفق نیوز، در یک روز رئیس‌جمهور سابق ایالات متحده، دونالد ترامپ، سه وکیل خود را از دست داد، زمانی که وکیل جو تاکوپینا اظهارنامه‌ای را ارائه کرد و درخواست خروج از نمایندگی شرکت خود در چند دعوای قضایی مربوط به رئیس‌جمهور سابق را کرد.

همچنین بخوانید: زلنسکی آتش بس را رد می‌کند

ترامپ با چهار اتهام کیفری و 91 اتهام جرمی مواجه است. یکی از این چهار پرونده به ادعای جعل رکوردهای تجاری توسط رئیس‌جمهور سابق می‌پردازد که مرتبط با یک پرداخت پول به ستاره فیلمهای بزرگسالان، استورمی دنیلز، برای حفظ راز یک رابطه‌ی ادعایی در هفته‌های پیش از انتخابات سال 2016 است. ترامپ، کاندیدای اصلی حزب جمهوری‌خواهان برای انتخابات ریاست‌جمهوری سال 2024، به 34 اتهام جنایی این پرونده گناهکار اعتراف نکرده است و در مورد این و دیگر پرونده‌های مخالف خود، هرگونه خطایی را انکار کرده است.

تاکوپینا تنها دو ماه قبل از شروع محاکمه، در پایان ماه مارس، خدمات حقوقی شرکت خود را از پرونده حبس پول کنار کشید. تاکوپینا همچنین درخواست کرد که خدمات حقوقی شرکتش را از پرونده افترای مدنی ژان کارول و اتهامات وارده علیه ترامپ که در ماه می گذشته به ستون‌ویس سابق Elle 5 میلیون دلار غرامت داده بود، پس بگیرد.

نوشته شده توسط:

اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *