امروز Tuesday 23 April 2024
زنگ خطر برای تد کروز

زنگ خطر انتخابات تگزاس برای تد کروز به صدا درآمد

یک نظرسنجی جدید در مورد رقابت در سنای تگزاس نشان می‌دهد که تد کروز با دو رقیب قدرتمند دموکرات خود برابری کرده است.
کد خبر: 245
زمان انتشار: 20 ژانویه 2024 - 22:55 ب.ظ -
115 بازدید
زنگ خطر برای تد کروز

به گزارش شفق نیوز، تازه‌ترین نظرسنجی در مورد انتخابات سنا در تگزاس نشان می‌دهد که سناتور فعلی تد کروز با دو چالش‌گر دموکرات قدرتمندش درصد تساوی دارد، که این موضوع ناگواری برای جمهوری‌خواه دو دوره‌ای است.

زنگ خطر برای تد کروز

این نظرسنجی که پنج‌شنبه توسط دانشگاه امرسون منتشر شد، نشان می‌دهد که کروز با 42 درصد از آرا در بین رأی‌دهندگان احتمالی در یک مقایسه فرضی با نماینده مجلس ایالات متحده، کولین الرد، که 40 درصد حمایت داشت، تساوی کرده است. در یک مقایسه با سناتور ایالت تگزاس، رولند گوتیرز، 41 درصد اظهار کردند که برای کروز و 40 درصد برای گوتیرز رأی خواهند داد.

این اعداد با دشواری‌های کروز در انتخابات دوباره‌ای که در سال 2018 با دموکرات بتو اورورک در یکی از نزدیک‌ترین رقابت‌های سنا در تگزاس در دهه‌ها روبرو شد، همخوانی دارند و زنگ خطر برای تد کروز به صدا در آمده است. در نهایت، جمهوری‌خواهان موفق به حفظ صندلی شدند پس از اینکه کروز به ضعیف‌ترین تفاوت با 219,000 رأی اورورک پیروز شد. آخرین دموکراتی که تگزاس را در سنا نمایندگی می‌کرد، باب کریگر بود که در سال 1993 منصوب شد تا دوره چهارم لوید بنتسن را که پس از اینکه وزیر خزانه‌داری بیل کلینتون شد، را به پایان برساند.

امسال، سه دموکرات به دنبال نامزدی حزب در تگزاس هستند. دیگر داور شهرستان نوئسس، مارک گونزالس، نیز حضور دارد. نظرسنجی پنج‌شنبه نشان داد که الرد ترجیح دموکراتان را با 29 درصد حمایت از خود جلب کرده است، که به دنبال آن گوتیرز با 7 درصد و گونزالس با 6 درصد قرار دارند. با این حال، 37 درصد از رأی‌دهندگان گفتند که قبل از انتخابات اصلی تصمیم‌گیری نکرده‌اند.

نوشته شده توسط:

اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *