امروز Tuesday 23 April 2024
کیا EV9 2024

کیا EV9 2024: تصاویر جدید، قیمت و کابین

کیا EV9 سال 2024 انتظارات خانواده‌های بزرگ از یک خودروی الکتریکی را جوابگو است.
کد خبر: 399
زمان انتشار: 18 فوریه 2024 - 22:23 ب.ظ -
55 بازدید
کیا EV9 2024

به گزارش شفق نیوز، کیا EV9 2024 با یک کابین فضایی و محدوده تا 300 مایلی، این خودروی الکتریکی گزینه عالی محسوب می‌شود. کیا در حال حاضر دو چیز را بسیار خوب انجام می‌دهد، خودروهای کراس‌اوور سه‌ردیفی و خودروهای الکتریکی. این دو فلسفه را تلفیق کنید و خواهید داشت 2024 کیا EV9، EV9 به طور عمده به نقاط قوت الکتریکی هم‌سلسله‌های خود ایفا می‌کند و همراه با چند حرکت خود، در بدنه‌ای که به نظر می‌آید که متعلق به Blade Runner است، پوشیده شده است. نیازی به مخفف کردن مطلب نیست، کیا EV9 یک کراس‌اوور الکتریکی عالی است.

EV9 یک خودروی بزرگ است که از سر تا پایان 196 اینچ و اندازه چرخ‌ها از جلو تا عقب 122 اینچ اندازه‌گیری می‌شود. با باتری 99 کیلوات-ساعتی که در مدل‌های رانندگی تک چرخ مدل دوره بلند و همه مدل‌های دوموتوره وجود دارد، کیا نسبت به Telluride نسبتاً سنگین است.

همچنین بخوانید: مینی کوپر 2025

اطلاعات فنی و موتوری

اخبار بد با شکایات در مورد کیفیت سواری شروع می‌شود و با آن پایان می‌یابد. از لحاظ تقریباً هر اندازه پویا دیگر، این یک ماشین عالی است. من تنها توانستم در طول زمان با کیا بزرگ GT-Line رانندگی کنم، که به این معناست که من 379 اسب بخار و 516 پوند-فوت گشتم، که از پکیج استاندارد ارائه شده است. تریم‌های کم‌تر دوموتوره Boost را به عنوان گزینه ارائه می‌دهند و بدون آن، همان توان را ارائه می‌دهند. در همین حالت، EV9 تک‌موتوره با دامنه کوتاه 215 اسب بخار و 258 پوند-فوت دریافت می‌کند، در حالی که نسخه با دامنه بلند 201 اسب بخار و 258 پوند-فوت دارد.

کیا EV9

GT-Line EV9 توانایی ارائه قدرت به طور نرم در حالت‌های Eco و Normal را دارد، با یک دستگاه گاز خوب که برای مبتدیان الکتریکی قابل درک است. اما تغییر به حالت Sport پا به عنوان یک دکمه روشن و خاموش به عمل آورد، به خصوص وقتی که ترمزنگاری تولید انرژی با سیستم رانندگی تک پدال I-Pedal به حالت تنظیم شده‌اش را داشتم. رانندگی در راه‌های پیچیده، بیشتر سرگرم‌کننده از آنچه انتظار می‌رفت، بود، با بازیابی ترمز ساده و افزایش بسیار بر روی خروجی گوشت. تعلیق هم زمانی که به این شیوه رانندگی می‌شود، به خوبی گرفته می‌شود – نمی‌توان این را درباره خیلی از خودروهای کراس‌اوور سه‌ردرختی گفت.

  • موتور: AC سنکرون با آهنربای دائمی
  • قدرت: 379 اسب بخار
  • باتری: 99.8 کیلووات ساعت لیتیوم یون
  • برد: 305 مایل
  • درایو: 4 چرخ متحرک
  • شتاب: 5.1 ثانیه

قیمت کیا EV9

قیمت کیا EV9 2024

قیمت کیا EV9 در سال 2024 به این صورت از 56 تا 75 هزار دلار خواهد بود:

  • مدل پایه: قیمت 56300 هزار دلار
  • مدل Light Long Range RWD: قیمت 60 هزار دلار
  • مدل Wind e-AWD: قیمت 65 هزار دلار
  • مدل Land e-AWD: قیمت 71 هزار دلار
  • مدل GT-Line e-AWD: قیمت 75 هزار دلار

کیفیت سواری

متاسفانه، این اس یو وی بزرگ احساس می‌شود که زیر‌آمپرده و بیش از حد‌فنرزده است، یک ترکیب که به این معناست که نوسانات بزرگ، مسافران شما را به لرزش می‌اندازد و ناهمواری‌های کوچک سوارهایی را تولید می‌کند. چرخ‌های استاندارد 21 اینچی نسخه پرچمدار ممکن است به مشکل افزوده شوند، هرچند که ممکن است برای طراحی عجیب پرچمدار با سیستم سوزن لگو ارزش داشته باشد.

عکس مدل 2024 خودرو

حداقل EV9 بهترین تلاش خود را می‌کند تا حداقل دراماتیک بودن از این ناهمواری‌ها را کاهش دهد و با وومپ به جای یک صدای تصادف، به مانع برخورد می‌پردازد. در مورد صداها حرف زیادی برای گفتن در EV9 وجود ندارد. مسافران در پشت ترین قسمت ممکن است با سر و صداهای لاستیک در سرعت‌های بالا مواجه شوند، اما در مجموع، صداهای باد و جاده محدود هستند.

داخل خودرو و کابین کیا EV9

توسعه‌ی طرح لبه‌دار در کنار‌های چرخ و خط لبه‌ای که به سمت عقب بالا می‌رود، به نظر می‌آید که از یک بازی ویدئویی Super Nintendo کپی شده باشد، و چراغ‌های عقب به شکل حرف T که به ستون D بالا می‌روند، شباهت به سایبرپانک را افزایش می‌دهند. این روند دیداری آینده‌نگار با بازنویسی ترکیبی از گذشته ممکن است به زودی که‌نه‌ای قدیمی شود، اما برای حالا، من عاشق آن هستم.

کابین کیا EV9

کابین کیا EV9 به نظر بسیار متداول‌تر و البته در راستای خوبی است. یک داشبورد وسیع و پایین و زمینه صاف به مسافران جلو دید بسیار خوبی می‌دهد و فضای فراوانی برای پخش پا دارد. کنسول مرکزی بزرگ دارای دو سطح ذخیره‌سازی است و جلوی داشبورد به طوری است که کمی فضای جابجایی بیشتری را ایجاد می‌کند. صندلی‌ها نرم و حمایتی هستند و سرنگ‌های بافته شده از پارچه تقریباً کامل هستند. مواد نیز کاملاً خوب هستند با پوشش چرم مصنوعی و زیادی از پلاستیک‌های مات به زیبایی طراحی فضای هوایی افزوده شده‌اند.

کیا سفید

Land و GT-Line صندلی‌های دومین ردیف دارای دستگاه‌های نرم‌تنظیم هستند که تقریباً همانند جلو راحت هستند و برای مقابله با کمبود حمایت رانندگان پشتی بسیاری از خودروهای الکتریکی با باتری صفحه‌پنکی دارای تنظیم تیلت هستند. گرمایش، تهویه و پایه‌های پاور مورد استفاده برای بالا بردن راحتی بیشتر ارائه می‌دهند و با اقامت در این محل اولیه، کودکان را با اقامتگاه‌های کلاس اول شوکه می‌کنند. کنسول مرکزی جلو یک کاوی عمیق و مفید باز به سمت مسافران دومین ردیف دارد، با پایه‌های پیاله و جیب‌های درب که اقتصادهای مهم سفر را در دسترس نگه می‌دارند.

نوشته شده توسط:

اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *