امروز Tuesday 23 April 2024
استعفا روپرت مرداک

استعفا روپرت مرداک، دروغ‌ها داستان سیاست امروز هستند

روپرت مرداک اعلام کرده است که از سمت مدیرعامل هیئت مدیره هر دو شرکت Fox Corp و News Corp استعفا داده است
کد خبر: 221
زمان انتشار: 19 ژانویه 2024 - 22:29 ب.ظ -
33 بازدید
استعفا روپرت مرداک

به گزارش پایگاه خبری شفق نیوز، در میدتاون منهتن در نیویورک سیتی، روپرت مرداک اعلام کرده است که از سمت مدیرعامل هیئت مدیره هر دو شرکت Fox Corp و News Corp استعفا داده و کنترل را به پسرش، لاکلن مرداک، منتقل می‌کند. لاکلن مرداک به عنوان تنها مدیرعامل News Corp منصوب شده و به عنوان مدیرعامل Fox Corp نیز ادامه می‌دهد. مرداک 92 ساله، به عنوان مدیرعامل افتخاری هر دو شرکت منصوب شده و به عنوان مشاور پسرش خواهد بود.

ترامپ و فاکس نیوز

وقتی شما یک کتاب درباره دونالد ترامپ و شبکه فاکس نیوز می‌نویسید، بسیاری به دروغ‌ها فکر می‌کنید. دروغ‌های بزرگ در مورد یک انتخابات، دروغ‌های کوچک در مورد هر موضوعی که زیر خورشید وجود دارد. هر نوع نقض و انحراف از واقعیت، این ممکن است ناراحت‌کننده باشد. در آخر، روزنامه‌نگاران مانند افراد در تقریباً هر حرفه دیگری آموزش دیده‌اند که بر روی آنچه واقعی است، تمرکز کنند، نه بر آنچه ساخته یا تصور شده یا به شدت انحراف یافته است.

اما از گمراه‌کننده بودن و اطلاعات غلطی که سیاست آمریکا را فرا می‌گیرد، بسیاری چیزها برای یادگیری وجود دارد. اینکه آیا ترامپ در انتخابات دوباره با پیش‌فرض کاذب انتخابات دزدیده شده شرکت می‌کند، یا اینکه نماینده ژرج سانتوس اعتراف می‌کند که بخش زیادی از داستان زندگی خود را به دلیل عدم اطمینان به خود و حماقت اختراع کرده است، دروغ‌ها خود خبر هستند.

اول، دروغ‌ها واقعاً درباره دروغ‌ها نیستند. همانطور که آن اپلبام، تاریخ‌نگار برنده جایزه پولیتزر، توجه کرده است: “گاهی اوقات هدف این نیست که مردم باور کنند، بلکه هدف این است که مردم از دروغگو بترسند.” این برای اثبات قدرت بر روی واقعیت است.

دوم، دروغگویی معدول است. علمای عصب‌شناسی مطالعاتی را انجام داده‌اند که نشان می‌دهد چگونه مغز افراد واکنش می‌دهد زمانی که برای بهره شخصی به طور مکرر دروغ می‌گویند. به طور خلاصه: هر چه بیشتر این کار را انجام دهند، آسان‌تر می‌شود. نتایج نشان می‌دهند که یکشیب لغزان وجود دارد که اعمال کوچک نادرستی به دروغ‌های مهم‌تری منجر می‌شود.

نوشته شده توسط:

اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *