امروز Tuesday 18 June 2024
ولوو S60

پایان تولید ولوو S60 پس از سال 2024

پایان تولید خودرو ولوو S60
کد خبر: 463
زمان انتشار: 18 ژوئن 2024 - 13:26 ب.ظ -
18 بازدید
ولوو S60

به گزارش پایگاه خبری شفق نیوز، ولوو S60 با پایان تولید پس از این ماه با ایالات متحده خداحافظی می کند. این سدان همچنان در خارج از کشور فروخته می‌شود، اما ولوو می‌گوید قصد ندارد دیگر S60 را به ایالات متحده وارد کند.

S60 در حال حاضر در کارخانه ولوو در ریج ویل، کارولینای جنوبی، جایی که شاسی بلند جدید ولوو EX90 2025 نیز در حال ساخت است، ساخته می شود. در حالی که ولوو به ساخت این سدان در کارخانه Daqing خود در چین ادامه خواهد داد، سخنگوی به Car and Driver گفت هیچ برنامه ای برای واردات S60 به ایالات متحده وجود ندارد.
پس از این ماه، تعداد سدان های فروخته شده در ایالات متحده یک دستگاه کاهش می یابد، زیرا ولوو S60 قرار است در پایان ژوئن به تولید خود پایان دهد. خودروی لوکس جمع و جور که در ایالات متحده به فروش می رسد در حال حاضر در کارخانه مونتاژ ولوو در ریجلاین جایی که خودرو اپل هست، کارولینای جنوبی ساخته می شود، جایی که EX90 سه ردیفه برقی نیز در آن ساخته می شود.

پایان تولید خودرو

پایان تولید در امریکا

در حالی که سری S60 به زودی در ایالات متحده از بین می رود، فروش آن در برخی بازارهای دیگر ادامه خواهد داشت. به این دلیل که سدان ولوو نیز در کارخانه Daqing این شرکت در چین ساخته می شود. ما با ولوو تماس گرفتیم که آیا این خودروها به سواحل ما وارد خواهند شد یا نه، اما یک سخنگوی به Car and Driver گفت که در حال حاضر هیچ برنامه ای برای انجام این کار وجود ندارد.

نماینده ولوو همچنین در مورد آخرین مدل سال S60 در اینجا گفت: “S60 هنوز به عنوان یک خودروی MY25 تولید می شود و در خرده فروشان ولوو در سراسر کشور در دسترس است. مشتریان علاقه مند به S60 تشویق می شوند با خرده فروش محلی خود تماس بگیرند.

نسل فعلی S60 برای مدل سال 2019 معرفی شد و طراحی بیرونی و داخلی آن تقریباً از آن زمان تغییری نکرده است. برای سال 2025، این خط تولید یک مدل غیرهیبریدی را ارائه می‌کند که دارای یک موتور توربو چهار با قدرت 247 اسب بخار و همچنین یک مدل پلاگین هیبریدی با قدرت 456 اسب بخار است. دومی همچنین نام “شارژ مجدد” خود را برای تبدیل شدن به “T8 AWD plug-in hybrid” واضح تر، البته با صدایی بدتر، معامله می کند.

بررسی ولوو S60

ولوو S60 2024 را با یک سدان اسپرت اشتباه نگیرید. در حالی که ولوو با رقبای تیز هندلینگ مانند BMW سری 3 و جنسیس G70 روبه‌رو می‌شود، ولوو بسیار مطیع‌تر است. البته این چیز بدی نیست، به شرطی که رانندگان S60 طبیعت آرام و زیبایی اسکاندیناویایی آن را ترجیح دهند. جفت بیرونی جذاب سدان با فضای داخلی مینیمالیستی که با مواد زیبا و صندلی های فوق العاده راحت برجسته شده است.

بررسی ولوو S60

ما فقط آرزو می کنیم که فضای ذخیره سازی بیشتری وجود داشته باشد. توربو چهار استاندارد 247 اسب بخاری S60 تا حد زیادی قابل فراموشی است و با موتورهای جلو یا چهار چرخ متحرک جفت می شود. پیشرانه پلاگین هیبریدی مطلوب‌تر است و قدرت 456 اسب بخاری، سیستم چهار چرخ متحرک استاندارد و برد 41 مایلی فقط الکتریکی را ارائه می‌کند. با وفادار ماندن به اصول ایمنی متمرکز ولوو، هر S60 2024 دارای تعداد بی شماری دستیار راننده استاندارد است و همه مدل ها دارای ویژگی های مطلوب و محبوب هستند.

موتور، گیربکس و عملکرد

S60 غیرهیبریدی دارای یک موتور چهار سیلندر توربوشارژ 247 اسب بخاری است که با سیستم چهار چرخ متحرک یا جلو جفت می شود. قدرت در مدل هیبریدی پلاگین Recharge تنها با چهار چرخ متحرک به 456 اسب بخار افزایش می یابد. ما تحت تاثیر توانایی S60 در جاده‌ای قرار گرفتیم، اما در نهایت احساس کردیم که فاقد اتصال راننده به ماشین به جاده و احساس فرمان بهترین سدان‌های اسپرت است. در طی یک آزمایش مقایسه ای با رقبای چهار سیلندر، ولوو به دلیل ماهیت رانندگی ضعیف تر خود در مقابل جایگزین های اسپرت تر مانند آلفارومئو جولیا و بی ام و سری 3، آخر را به پایان رساند. نه، S60 بیشتر به سمت تجمل گرایش دارد تا اسپورت.

داخلی، راحتی ولوو S60

ولوو کیفیت ساخت فوق‌العاده خود را در S60 به رخ می‌کشد که با مواد سطح بالا و توجه غیر معمول به جزئیات لذت می‌برد. این طراحی غیرقابل انکار آینده نگر است و مملو از شکوفایی هایی مانند تابلو برق نگین دار و صندلی های فوق العاده راحت است. از ویژگی های لوکس آن می توان به خوشه گیج دیجیتال 12.3 اینچی، نورپردازی داخلی محیط، نمایشگر هدآپ، ماساژور صندلی های جلو و موارد دیگر اشاره کرد.

داخلی، راحتی

نه تنها سرنشینان صندلی جلو با سطل‌های راحت و پشتیبانی پوشیده می‌شوند، بلکه سرنشینان صندلی عقب نیز از فضای سخاوتمندانه پا و سر آن استقبال خواهند کرد. فضای داخلی کوچک با جیب های درب مفید و کنسول مرکزی که دارای یک سینی با روکش جمع شونده و یک سطل دستی در زیر تکیه گاه است برجسته شده است، اما متأسفانه، همه این مکان های ذخیره سازی فضای محدودی دارند. ما همچنین موفق شدیم پنج چمدان دستی را در صندوق عقب S60 قرار دهیم که یک چمدان کمتر از سری 3 است.

منبع: volvocars.com

نوشته شده توسط:

اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *