امروز Tuesday 2 July 2024

بررسی Sonos Ace | یک هدفون جدید آمریکایی

بررسی هدفون Sonos Ace، یک برنده در یک رده شلوغ
کد خبر: 505
زمان انتشار: 20 ژوئن 2024 - 22:27 ب.ظ -
482 بازدید
Sonos Ace

به گزارش سایت شفق نیوز، Sonos با محصولی وارد بازار هدفون شده است که در کنار بهترین های سونی، اپل و بوز قرار دارد. بازار هدفون های روی گوش پریمیوم هرگز به اندازه امروز رقابتی نبوده است. حتی قبل از اینکه Sonos Ace هدفون های جدید Ace “prosumer” خود را در این ماه راه اندازی کند، مصرف کنندگان برای انتخاب ناامید بودند: از M5s سونی گرفته تا QuietComfort Ultras Bose و AirPods Max اپل، هیچ کمبودی در گزینه های پیشنهادی وجود ندارد.

Sonos، شرکت لوازم الکترونیکی مصرفی که مقر آن در ایالات متحده است و بیشتر به خاطر بلندگوها و نوارهای صوتی رده بالای خود شناخته شده است، به تازگی این انتخاب را با عرضه اولین هدفون خود پیچیده تر کرده است: Sonos Ace. و آنها برای اولین بار در یک بخش محصول جدید بسیار خوب هستند.

مزایا

  • طراحی ساده و شیک
  • کنترل های فیزیکی به خوبی کار می کنند
  • صدای غیر آزاردهنده و متعادل
  • سطوح خوبی از جزئیات

معایب

  • عدم وضوح و بیان
  • پویایی و درایو ریتمیک متوقف شده است
  • کیفیت تماس متوسط

درباره Sonos Ace

شما به یک دسته کاملاً جدید توجه می کنید و یک محصول کاملاً جدید را عرضه می کنید، البته – در این مورد هدفون های بی سیم Sonos Ace. شایعات و سر و صداها در مورد یک جفت قوطی برای تکمیل بقیه اعضای خانواده Sonos چند سالی است که در حال انجام است، و وقتی به آن فکر می کنید، جهش بزرگی نیست. اگر Sonos بتواند در حین تسلط بر جنبه های کیفیت صدا، چندین نقطه فروش منحصر به فرد را برای مشتریان خود معرفی کند، پس می تواند داستان موفقیت آمیز باشد.

اما Sonos در حال ورود به منطقه ای از بازار است که برای افراد ضعیف نیست. برخی از برندهای موجود در این فضا بسیار موفق هستند و حتی قبل از تولد Sonos هدفون تولید می کردند. شرکت‌هایی مانند Apple، Bose، Bowers & Wilkins، Sennheiser و Sony همگی دارای هدفون‌های مهیج بلوتوث، حذف نویز از روی گوش هستند که ما آن‌ها را آزمایش کرده‌ایم و آنها را با پنج ستاره رتبه‌بندی کرده‌ایم – و آنها زندگی را برای Sonos Ace آسان نمی‌کنند. بیایید ببینیم آنها چگونه در برابر بررسی دقیق ایستادگی می کنند.

صدای Sonos Ace

ما کار را با آهنگ های تیلور سویفت شروع می کنیم. در انزوا، آس شروع محکمی می‌کند. آنها صدایی کاملاً شنیدنی و غیر تهاجمی تولید می کنند. ضربه درام ضرب آهنگ را با وزن و استحکام مناسب می‌گذارد. این صدای او را تحت تأثیر قرار نمی دهد یا از بقیه آهنگ خارج نمی شود. هنوز هم می توانید عناصر دیگری مانند ترومپت و کف زدن را بشنوید که صدایی غنی و بدون لبه های سخت دارند.

صدای Sonos Ace

اما این یک صدای کاملا ساده و ایمن است – نه صدایی که ما آن را هیجان انگیز یا فریبنده بنامیم. همچنین بسیار شلوغ است و واقعاً کمبود جا وجود دارد. رقبا تمایز واضح تری بین خط ساکسیفون، کف زدن، طبل و آواز سوئیفت قائل می شوند. از طریق Sonos Ace، همه چیز کمی مبهم و گیج به نظر می رسد. رقبایی مانند AirPods Max، Sony XM5 و Bose QC Ultra Headphones، به قول خود سوئیفت، هرگز از دست نمی دهند.

سونی ها از دریچه ای بسیار واضح تر به مسیر نگاه می کنند. در جایی که آهنگ متوقف می شود و شروع می شود، سونی ها یک مکث قطعی می کنند و آهنگ بیشتر جریان متمایزی دارد. آنها ریتم ها را بسیار دقیق تر و دقیق تر دنبال می کنند. از نظر دینامیکی، ارتباط بیشتری دارند و بلافاصله شما در حالت ضربه زدن با پا هیجان‌انگیز قرار می‌گیرید، در حالی که Sonos در حفظ و مبارزه با جریان طبیعی آهنگ واقعاً مشکل دارند.

جزئیات دیگر

سطوح جزئیات خوب است، اما یک بار دیگر، همه رقبای کلیدی همه چیز را بالا می برند. هدفون Bose جسورانه تر و قوی تر به نظر می رسد، به خصوص در باس. رقبای اپل و سونی بار دیگر فقط به شما بیشتر در سراسر هیئت می دهند. آوازها حس جدیدی از بیان را هم از نظر جزئیات و هم از نظر پویایی به دست می آورند. هر دوی این جفت ها کار بسیار بهتری را انجام می دهند تا شما را به سمت خود بکشانند و توجه شما را به خود جلب کنند. در مقایسه، به نظر می رسد Sonos Ace در ترجمه ضرر زیادی می کند. خاموش کردن ANC، تحویل فشرده و شلوغ را تا حدودی کاهش می دهد و نشان می دهد که Ace در واقع چقدر پردازش سنگین انجام می دهد.

شبیه طراحی محافظه‌کارانه‌تری نسبت به سایر تولیدکنندگان هدفون – بد نیست با توجه به اینکه بازار هدف در درجه اول جمعیت فلش و بلینگ نیست، Sonos به وضوح فکر قابل توجهی در ساخت آنها کرده است. از نظر فنی، هدفون‌ها به همه چیزهایی که برای رقابت با بهترین‌های اپل، بوز و سونی نیاز دارند، دست می‌یابند. آنها دارای جدیدترین فناوری صوتی، از جمله صدای بدون اتلاف و فضایی (ارائه شده از طریق بلوتوث – نسخه 5.4)، ANC درجه یک و تکنولوژی فناوری چشمگیر TrueCinema Sonos برای صدای فراگیر در فیلم ها است.

منبع: sonos.com

نوشته شده توسط:

اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *