امروز Wednesday 19 June 2024
جیپ رنگید Renegade

جیپ رنگید Renegade EV 2027 با قیمت زیر 25 هزار دلار

معرفی خودرو جیپ رنگید Renegade EV 2027
کد خبر: 453
زمان انتشار: 19 ژوئن 2024 - 18:50 ب.ظ -
6 بازدید
جیپ رنگید 2027

به گزارش شفق نیوز، جیپ رنگید در سال 2027 با پیشرانه الکتریکی و قیمت اولیه زیر 25 هزار دلار بازخواهد گشت.جیپ همچنین نسل جدیدی از Compass را روانه بازار خواهد کرد و همچنین بقیه خط تولید گازسوز خود را به روز خواهد کرد.

آنتونیو فیلوسا، مدیرعامل جیپ، امروز این خبر را به عنوان بخشی از ارائه به سرمایه گذاران تایید کرد. پس از نابودی شاسی بلند ساب کامپکت Renegade در سال 2023، جیپ تصمیم گرفته است که این نام را در سال 2027 بازگرداند و تنها به عنوان یک خودروی برقی تبدیل شود. خارج از یک نام و بخش رسمی، Renegade EV 2027 مدل جدیدی خواهد بود که شباهت چندانی با نسل قبلی خود که با تغذیه گازی عرضه می شود، ندارد. آنتونیو فیلوسا، مدیرعامل جیپ امروز در ارائه ای به سرمایه گذاران خبر بازگشت Renegade را تایید کرد.

نگاهی به پیشرانه جیپ رنگید

پیشرانه های گازسوز و هیبریدی منتفی نیستند، اما فیلوسا تنها نسخه الکتریکی آن را تایید کرده است. طبق گفته جیپ، نسل بعدی Renegade قیمت اولیه زیر 25000 دلار خواهد داشت، اگرچه در حال حاضر مشخص نیست که آیا این رقم شامل اعتبارات مالیاتی بالقوه می شود یا خیر.

کارلوس تاوارس، مدیرعامل Stellantis نیز امروز در این مراسم سخنرانی کرد و گفت که این شرکت برای رسیدن به قیمت 25000 دلار در ایالات متحده نیاز به تولید باتری های لیتیوم-آهن-فسفات (LFP) دارد. همانطور که اوضاع در حال حاضر پیش می رود، نه جیپ و نه شرکت مادرش Stellantis نمی توانند باتری های ارزان تر LFP را در ایالات متحده تولید کنند، که نشان می دهد کسب اعتبار مالیاتی فدرال می تواند مانعی برای تولید باشد.

جیپ رنگید

گسترش خط تولید جیپ

معرفی مجدد Renegade تنها تغییر در خط تولید جیپ در سال های آینده نخواهد بود. جیپ Wagoneer S مدل 2024 قرار است تا پایان سال جاری به عنوان اولین خودرو برقی این برند عرضه شود و Recon سایز Wrangler نیز در ماه های پایانی سال 2024 عرضه خواهد شد. فیلوسا همچنین اعلام کرد که نسل جدیدی از قطب نما تا پایان سال روانه بازار خواهد شد. پایان سال 2027. قطب نما فعلی دارای یک موتور 200 اسب بخاری توربو چهار و چهار چرخ متحرک استاندارد است، اگرچه نسل جدید می تواند شاهد اضافه شدن پیشرانه پلاگین هیبریدی 4xe جیپ باشد.

سال آینده، دو محصول دیگر به بازار عرضه خواهد شد. یکی از جیپ ها بر روی پلت فرم STLA Large و دیگری بر روی پلت فرم STLA Medium ساخته خواهد شد. ما فکر می‌کنیم که بازگشت اخیر Cherokee محتمل‌ترین گزینه برای ساخت Medium است. در مورد مدل Large، ما فکر می‌کنیم که این جایگاه را می‌توان با نسخه‌های 4xe از شاسی‌بلندهای فول سایز Wagoneer و Grand Wagoneer پر کرد. فیلوسا در جلسه‌ای در ماه مه از پیشرانه‌ها به‌عنوان تنظیمات «گسترش‌کننده برد» یاد کرد و باعث شد فکر کنیم که آن‌ها با پیکاپ پلاگین هیبریدی رم‌چارجر 2025 به اشتراک گذاشته می‌شوند.

تولید در 2027

رقیب نیسان جوک قرار است به پلتفرم خودروی هوشمند Stellantis حرکت کند و از فناوری باتری ارزان‌تر LFP استفاده کند. جیپ تا سال 2027 یک نسخه الکتریکی کاملاً جدید از SUV کوچک Renegade خود را با قیمت اولیه کمتر از 20000 پوند به بازار عرضه خواهد کرد. کارلوس تاوارس، مدیرعامل Stellantis در تماسی به خبرنگاران گفت که جیپ از باتری لیتیوم-آهن-فسفات (LFP) برای کاهش هزینه شاسی بلند کوچک استفاده خواهد کرد. او گفت: برای رسیدن به قیمت هدف گذاری شده 25000 دلاری باید از فناوری LFP استفاده کرد. گرافیک‌های تولیدی جیپ که امروز به سرمایه‌گذاران نشان داده شد، همچنین به نظر می‌رسد که نسخه‌های به‌روزرسانی‌شده سری‌های Wrangler، Gladiator، Grand Cherokee و Wagoneer را تا سال 2027 نشان می‌دهد، اما همه اسناد تولید را تأیید می‌کنند که سال گذشته به بیرون درز کردند.

قبلاً جیپ سال 2026 را به عنوان تاریخ بالقوه عرضه برای نسل دوم Renegade اعلام کرده بود. جزئیات بیشتری در دسترس نیست، اما جیپ REx احتمالاً از همان پلت فرم STLA Frame به عنوان وانت وانت Ram 1500 Ramcharger REx آینده استفاده خواهد کرد. تولید اروپا از حدود 150000 دستگاه در سال به 170000 تا سال 2027 افزایش خواهد یافت. Renegade کنونی ده ساله در ایتالیا ساخته شده است، اما فروش امسال به تنها 45 دستگاه در بریتانیا کاهش یافته است زیرا توجه به Avenger متمرکز شده است که در لهستان در کنار آلفا رومئو جونیور و فیات 600e جدید با خودروهای برقی و ICE ساخته شده است.

منبع: jeep

نوشته شده توسط:

اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *