امروز Tuesday 23 April 2024
لکسوس GX 550 2024

لکسوس GX 550 2024: تصاویر جدید، قیمت و کابین خودرو لکسوس

لکسوس GX 550 سال 2024 خودرو عالی برای یک دنیای جدید است.
کد خبر: 333
زمان انتشار: 9 فوریه 2024 - 15:55 ب.ظ -
73 بازدید
لکسوس GX 550 2024

به گزارش شفق نیوز، لکسوس GX 550 2024 یک لندکروز قدیمی برای یک دنیای جدید است. یک صفحه نمایش لمسی 14 اینچی و یک موتور V-6، فرمول قدیمی LX 450 را به‌روز کرده و یک خودروی بیشتر به خوشایندی ایجاد می‌کند. لکسوس در عرصه خودروهای لوکس‌سازی تازه نیست. نزدیک به دو دهه پیش، مدل LX 450 با برخی تغییرات در بدنه‌ی لندکروز، با استفاده از محورهای جلو و عقب جامد مدل 80-سری، پایین آمد.

این تکنولوژی دوران ژوراسیکی به اولین LX توانایی حرکت در هر جایی را داد، یک مهارت که مالکان اصلی آن قدردانی می‌کردند، اما احتمالاً برای کاربردهای زیادی، استفاده نمی‌شد. مالکان LX به دلیل چرم فراوان در داخل و سواری نرم و آرام خودرو، و قابلیت همه‌پرسی، جذب شدند، و توانایی بیش از حد، یک اطمینان بود.

همچنین بخوانید: پورشه تایکان 2025

اطلاعات فنی و موتوری

از سال‌های گذشته، LX بزرگتر شده است، برخی از خصوصیات خشونت‌آمیز و پرتب‌وتاب خود را برای بخش لوکسی ترک کرده است. اما لکسوس فراموش نکرده است که احساس کیفیت از ساخت و قابلیت خارج از جاده خودروهای را می‌فروشد. وارد GX 550 سال 2024 شوید. موتور توین-توربو 3.4 لیتری V-6 با 349 اسب بخار و 479 پوند-فوت گشتاور، پس از وضعیت آخرین مدل با موتور V-8 راضی کننده است. حیاتی است که GX جدید ساختار بدنه-روی-شاسی و چرخ‌دنده چهار چرخ با محدوده پایین استاندارد و دیفرانسیل مرکزی قفل‌شونده را حفظ کرده است، در حالی که مدل Overtrail جدید برای سال 2024، دیفرانسیل عقب قفل‌شونده را به خط تولید باز می‌گرداند. این دقیقاً مثل LX 450 است.

  • موتور: 3.4 لیتری توین توربو V6
  • قدرت: 349 اسب بخار
  • نوع درایو: چهار چرخ متحرک
  • گیربکس: 10 سرعته اتوماتیک
  • شتاب: 6.5 ثانیه
  • فاصله از زمین: 8.9 اینچ
  • ظرفیت صندلی: 5

لکسوس GX

قیمت لکسوس GX 550 2024

قیمت لکسوس GX 550 در سال 2024 به این صورت از 64 تا 81 هزار دلار خواهد بود:

  • مدل پایه: قیمت 64 هزار دلار
  • مدل Overtrail: قیمت 69 هزار دلار
  • مدل Luxury: قیمت 77 هزار دلار
  • مدل Luxury+: قیمت 81 هزار دلار

کابین خودرو لکسوس

کابین خودرو لکسوس

در داخل، کابین بازوبندی خود را در کارهای براق فراهم نمی‌کند، با تعداد کمی پارچه آلومینیوم و یک قسمت کوچک از چوب در تزیین مرکزی کنسول. داشبورد کم‌عمق و صاف دارای بالایی کاملاً افقی است، که به کابین ظاهری جنگی می‌دهد. افراد استفاده‌کننده‌های محوری از آن خوششان می‌آید و لذت‌جویان می‌گویند که کسل کننده و کم رنگ است.

عکس خودرو با رنگ سفید

زیر شانه‌های پهن خود، لکسوس GX با کنار گذاشتن موتور V8 قدیمی و کم‌توان به نفع یک موتور V6 توین-توربو 3.4 لیتری و قدرتمند با 349 اسب بخار (با افزایش 48 اسب بخار نسبت به مدل قبلی) و 479 پوند-فوت گشتاور (با افزایش شگفت‌انگیز 150) روبرو شده است. یک گیربکس اتوماتیک 10 سرعته به جای یک گیربکس 6 سرعته قرار گرفته است و تمامی تریم‌ها سیستم دائمی چهار چرخ محرک با دیفرانسیل مرکزی قفل‌شونده و محدوده پایین قابل انتخاب را دریافت می‌کنند، دقیقاً مانند LX 450 قدیمی. ساختار بدنه-روی-شاسی نیز مانند این مدل قرار داده شده است که لکسوس GX را بین SUV‌های لوکس متوسط متمایز می‌کند.

چرخ و شاسی

قاب‌شاسی یکی از نقاط فروش کلیدی GX است؛ پس از ظهورش در سال 2004، لکسوس سنگین و سنگین به مورد علاقه‌ی کسانی که به مکان‌های دورافتاده و اوورلند علاقه‌مندند، تبدیل شد. به نظر می‌رسد لکسوس این موضوع را دریافته است، به همین دلیل مدل Overtrail جدید با قیمت 69 هزار دلار برای سال 2024 به ترکیب اضافه شده است. ارتقاء‌های کلیدی برای Overtrail شامل چرخ‌های 18 اینچی و لاستیک‌های همه‌سو مخصوص تریم، برخی از محافظت‌کننده‌های منظم، یک سیستم مدیریت محیط 6 تنظیمی، کنترل کراول کنترل کم‌سرعت و یک مانیتور چندمنظوره 360 درجه با نمایش تحت ماشین است.

لکسوس

به نظر من، با این همه، این امکانات E-KDSS بی‌نظیر عمل می‌کند. در مسیرهای متوسط ​​و با روکاری نزدیک به توسان، من مشاهده کردم که GX جلوی من را کشیده و تایرهایش را بر روی حوادث ناشی از جلوه‌های زیریافت شده، قرار داد و سپس احساس کردم که GX خودم همان کار را انجام می‌دهد و همچنان سوارهای همواری را با بالانس ثابتی نگه می‌دارد. می‌توانید حرکت تایرها و سیستم آوندریگشن را زیر پاهای خود احساس کنید – شما را در تجربه مشغول می‌کند به جای اینکه شما را از آن جدا کند – اما لکسوس همیشه احساس پایداری را دارد.

دیگر امکانات لکسوس

دوربین 360 درجه در مسیر، به من اجازه داد تا یکی از دو نمایش زیر خودرو را انتخاب کنم که به قرار دادن تایر روی موانع کمک می‌کرد یا یک نمایش تقسیم شده جلویی-جلو که به من اجازه می‌داد از خطوط ناشی از بوته‌های درختان قرمز و گیاهان یوکا که روی مسیر پراکنده شده بودند، دور بیافتم. هر چند این دوربین‌ها خوب هستند، اما در سرعت‌های بالاتر از 7 مایل در ساعت خاموش می‌شوند، که در آستانه‌ای که خود را در آن یافتم، از اینکه GX تنها 78.7 اینچ عریض است، فقط 2.7 اینچ بیشتر از آن LX 450 قدیمی قدردان شدم.

داخل خودرو

خوشبختانه، GX دارای قدرت بیشتری نسبت به پیشینه افسانه‌ای خود است و این نیرو را به راحتی ارائه می‌دهد. تاخیر توربو تقریباً نابود است و در محدوده کم‌سرعت، برای پرتاب کردن بزرگ‌ترین حفره‌ها بدون اینکه از برخورد ناگهانی توربو غافل شویم، بسیار آسان است. مدیریت برقی استریکی هم به همین شیوه قابل دسترسی است و با ارائه حساسیت کافی در مورد موانع بدون بازگشت خطرناک، امکان اعطای بازخورد کافی به سنگینه‌ها را فراهم می‌کند.

اگرچه مسیرهایی که در توسان آزمایش کرده‌ایم، تا حد زیادی با پیچیدگی‌های اسکالاتور به دوزخ در موآب یا روبیکون در لیک تاهو برابر نبودند، با این حال کافی چالش‌برانگیز بودند که پیشنهاد داده شود GX لکسوس واقعاً به اندازه همان 80-Series قدیمی ساخته شده است. من مشکوکم که صاحبانی که واقعاً ماشین‌های SUV جدیدشان را برای خارج از جاده می‌برند، تعادل مناسبی بین کمک فنی و لذت مکانیکی را پیدا می‌کنند – هنوز شما هستید کسی که در پشت فرمان کار می‌کند اما لکسوس همیشه آماده کمک است وقتی که نیاز دارید.

بررسی بیشتر

به ندرت ماشینی را پیدا می‌کنید که برای قابلیت‌های خود هیچ چیز را در مقابل نمی‌خواهد، و در مورد لکسوس GX، این مسئله همچنان اینطور نیست. این مدل در جاده‌ها به همان اندازه یا خوش‌تر از برخی از رقبای یونی‌بادی خود است. لکسوس به طور خاص بی‌ام‌و X5 و مرسدس بنز GLE را به عنوان رقبا اصلی خود معرفی می‌کند، اما GX همان‌طور که انتظار می‌رود، همان‌طور که همتایان آلمانی خودش، راحتی و ورزشی نیست. به عنوان مثال، لاستیک‌های همه‌سوی Overtrail بسیاری از صدا و لرزش‌های تقویت شده را ایجاد می‌کنند، در حالی که مدل Premium+ متوسط که لکسوس انتظار

دارد به عنوان محصول پر فروش خود، به دلیل لاستیک‌های خودرویی جاده‌ای خود، اندکی صدای لاستیک را بر سطوح ترکیب‌شده با مومنتوم و اتصالات بتن احساس می‌کند. هر دو نسخه از GX که من آن‌ها را آزمایش کردم، در جاده‌های فریوی با حرکت‌های کنترل شده بدنی روی جاده‌های پیچ دار، به خوبی حرکت می‌کردند. اما، فرمانی که بیش از حد سبک است، با این حال دقیق و مستقیم است. همچنین، شیشه جلویی عمودی و آینه‌های ضخیم باد، هیچ سر و صدایی ایجاد نمی‌کنند.

صفحه نمایش و سرگرمی

یک صفحه لمسی مرکزی با اندازه 14.0 اینچ و یک پنل ابزار دیجیتالی با اندازه 12.3 اینچ به طور استاندارد در تمامی نسخه‌ها و با استفاده از یک سیستم سرگرمی که با سایر محصولات لکسوس و تویوتا به اشتراک گذاشته شده است، ارائه می‌شود. اما اینجا عملکرد بهتری دارد تا جایی که به دلیل دکمه‌های عملکردی که به طور دائمی در یک ستون در سمت چپ صفحه قرار دارند، کار می‌کند. زمانی که از CarPlay یا Android Auto در دیگر خودروهای لکسوس استفاده می‌کنید، این دکمه‌ها ناپدید می‌شوند که باعث می‌شود سخت باشد که به برنامه‌های داخلی برگردید. در مورد، به عبارت دیگر، این مدل از آینه های تلفن همراه بی‌سیم استفاده می‌کند.

نوشته شده توسط:

اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *